İçki İçiliyor Diye Linç: İstanbul'da Mini Madımak

“Demokrasi”, “insan hakları”, “birlikte kardeşçe yaşam” söylemleri herkesin ağzında dolanırken halen eskisi kadar cahil, akılsız ve vahşi insanlar olduğunu görmek üzücü. Daha Ramazan başlarken bu konuda korkularımı yazmıştım. Keza haksız da çıkmadık ki dayak haberini bu Ramazan da aldık. Ramazan’dan ve referandumdan sonra sakinleşiriz sanmıştım; yanılmışım…

Dün akşam İstanbul’da sanat galerisi açılışını basan 20 kişilik grup, içki içiyor diye insanları sopalarla dövmeleri yetmiyormuş gibi bir de galeriye zorla doldurup içeriye biber gazı basmışlar.

Nazi kamplarından, Sivas Katliamından farklı olmayan bu beyinsizlik örneği gerçekten tüyler ürpertici.

Bu tür olayları görmezden gelmek, “birkaç kendini bilmez” diye geçiştirmek en büyük yanlış. Zaman içerisinde “birkaç” kendini bilmezin daha organize olarak, dışarıdan getirilen kalabalıklarla neler yapabileceğini görmeniz; bu konuda en büyük örnek olan Sivas Katliamı nedir, nasıl gelişmiştir öğrenmeniz; bazı basın organlarında kasıtlı olarak olayın yumuşak anlatılmasına kanmamanız için; zaman ayırıp şu belgeseli izleyebilmeniz dileğimle:

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir