Kim Haklı?

Cumhuriyeti sokakta kutlamaya izin vermeyen mi yoksa kutlamayı politik eyleme dönüştüren mi?

Cumhuriyeti ve daha kötüsü demokrasiyi %50 sanan mı, yoksa %50’nin Cumhuriyet’in bir parçası olduğunu kabul etmek istemeyen mi?

İşine geldiği yere göre “bayram sokakta halkla kutlanır” ve “bayram askeri törende hipodromda kutlanır” cümlelerinin ikisini de söyleyebilen mi, yoksa milletin kutlama gazını sömürüp kutlamayı siyasi kampanya malzemesi yapmaya çalışan mı?

Orhan Gencebay yanılmış, hepiniz haksızsınız. Mümkünse hepiniz dağılın, bi sakinleşip sonra gelin.

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir